[ Oznam ] Trny minulosti, květy přítomnosti

17.03.2019

Byť zní název tak, jak zní, rozhodla jsem se jakožto administrátor, ale také hráč této hry napsat článek o tom, co bylo, ale i bude. Co vše se plánuje změnit a jaký je můj nynější pohled na tehdejší věc ; to vše bude zde. Nechť nade mnou Osud a Příroda drží stráž.


HISTORIE A JEJÍ PÁD

Myslím, že nikdy nešlo pouze o událost, která se stala - Sarabi a její až přílišná cholerická povaha, odchod Yuk, s níž se rozhodla odejít i Rone - dvě skvělé hráčky, které se rozhodly správně a nenechaly si od vzteklého jedince ovlivněného slovy a city plivat do obličeje. Nejde mi zde o to očernit onu hráčku, Sarabi ; snažím se zde sama pochopit, co se stalo, jelikož dodnes váhám a pátrám po tom, co se stalo, ale stát se jednoduše nemuselo.

Varovala jsem vás. Varovala jsem vás tolikrát, že to až vyústilo v to, že mne Sarabi začala z důvodu mých upozornění a narážek na porušování pravidel samotných ( křišťálová stěna, sprosté slova ve veřejně přístupném chatě, posílání nevhodného obsahu... ) nenávidět, a vy jste mi tedy odepřeli právo řešit tyto problémy spravedlivě vůči jiným. Nač? Dodnes si stojím za tím, že jsem se zachovala správně a vy jste udělaly chybu v tom, že jste nakonec Sarabi nechali citově vydírat jak mne, tak i jiné z hráčů v soukromých zprávách ; což je do určité míry téže hrubé porušení pravidel. 

Jak jsem avšak řekla, v této situaci nešlo pouze o tohoto jedince, který byl schopen svým nesprávně zvoleným chováním rozvrátit hru snad až na dvě poloviny, dovolím si říci - pár hráčů a administrátorů, kteří tuto hráčku litovali a snažili se ji pomoci a na druhé straně ostatní, kteří si přáli hrát bez toho, aniž by je neustále unavovala svými pokusy o hádky. 

Šlo také o nás - o administrátorský tým, který měl držet při sobě, který měl vědět, co je pro hru to nejlepší. Nedrželi jsme při sobě. Dodnes máme tak rozdílné názory, až mne překvapuje, jak jsme my tři mohly společně v poklidu hrát na jedné z her a další dvě založit - Wild cat a Thaocor, naše děti. Přiznávám se k tomu, že jsem vás občas nepustila do úprav tak, jak byste si přáli ; téže mé úsilí, kvůli němuž se u mne objevily nechutné záchvaty úzkosti, jistěže. Brala jsem si toho na sebe tolik, až se z toho stala povinnost, nikoliv hra, nikoliv něco, co by mě samotnou naplňovalo a bavilo dělat ; přestože, jistěže, některé věci za to doopravdy stály. 

Snažili jste se o propagaci, snažili jste se o to udělat Thaocor hezkým místem, kde si budou všichni rovni - a přesto to všechno nakonec vyšlo vniveč. Možná nám nakonec nebylo souzeno vytvořit hru společně tak moc, jako společně na některé hrát, vzhledem k tomu, že dodnes dle mého máme dobrou partu, na kterou budeme jistojistě vzpomínat i jako stařenky! 


PŘÍTOMNOST A VEŠKERÉ PLÁNY

Nyní, nyní nemám co říci. Stále se bavím s hrstkou členů a jsem neskutečně ráda, že je mám v životě - jestliže to bude ale vždy takto, netuším. Možná mne jednou budou nenávidět, protože zde říkám svůj vlastní názor a možná budu nenáviděná za věci, které jsem neudělala ; však, co je na tom pravdy, netuším. Pro dnešní dny už jen doufám v to, že si všichni našli za Thaocor náhradu a spokojeně hrají dále se svými postavami - tak, jako to dělám dodnes já. 

Nuže, jak jen s představením změn začít? Na začátek bych asi řekla, že se omlouvám všem majitelům textů, které mám v plánu upravit či naprosto smazat a přepsat - jsou dle mého však v pár ohledech zastaralé, nesrozumitelné či dokonce bijící až přílišně do očí, byť vám hluboce děkuji za podklady, z nichž budu těžit.

První fází, kterou započnu ještě dnes - 17.03.2019 - bude obecný vzhled stránek, do čehož započítávám i obrázky a jiné z věcí. Uvidím, jak toto vše udělám, však doufám v to, že se to vyplatí a stránky dostanou jakýsi nový kabát a nádech, s nímž se do nyní již neaktivní hry vžije jakási energie, byť tento web slouží spíše jako vzpomínka na to, co bylo - jako je tomu nyní u Wildu. Myslím, že do dnešního dne bych mohla mít hotovo.

Druhou věcí budou rozhodně ony texty. Ať už se bude jednat o úplné přepsání ze starého do nového, či pouhopouhé upravení, chci je jednoduše pozměnit. Druhou fází je však také následné přemýšlení o tom, co je ještě potřeba udělat. Kdoví, kdy s tímto začnu - snad to však bude brzy, přestože jsem si vědoma toho, že tato fáze potrvá nejméně měsíc.




Mé děti, žijte sladce a užívejte si hraní her, nyní, když byly mnohé komunity silně oslabeny kvůli školám či práci. Thaocor prošel krásnými i temnými dny, a já jsem za každou strávenou chvílí nad tímto projektem ráda za to, co se stihlo vytvořit.

Vaše Cheryl.

© Thaocor | Rok 2018 2019 | Zephyr, Cheryl, Matylda
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky